Πολιτική Επιστροφών
Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα:
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα
προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων
και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του
είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη
αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την
παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε
σχετικό δικαίωμα. Το AbouthePet.gr υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού
με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό
παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Επιστροφές προϊόντων
με χρέωση της εταιρείας:
·
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα,
κατά είδος ή ποσότητα.
·
Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη,
ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
·
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα
(εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την
εγγύηση ποιότητας) ή έλλειψη ιδιότητας.
·
Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην
αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ’ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή
του, κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία.
·
Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να
επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που
συμφωνήθηκε.
·
Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους
ανωτέρας βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο
απόλλυται.
·
Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα
πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ.
ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται
ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν
υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου
παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους).
· Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση του AbouthePet.gr θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Εταιρίας είτε μέσω Speedex Courier.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό
κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της
οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει
μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του
αυτής έναντι του πελάτη.
ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ
ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ AbouthePet.gr
Δικαίωμα υπαναχώρησης:
·
Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14
ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών
(όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για
προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση
και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά
διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει
από την πώληση.
·
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το
είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην
κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το
συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.
·
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει
εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε
αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
·
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Εταιρία είναι
υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις
αυτή περιέλθει σε αυτήν. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρία υποχρεούται
να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
·
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης
μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και
επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Εταιρία το τίμημα από την Τράπεζα, η Εταιρία
θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η
τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει
καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει
καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που
ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
·
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων
του Πελάτη από τον Εκπρόσωπο της Εταιρίας που πραγματοποίησε την παράδοση του
προϊόντος, εκτός αν συμφωνηθεί άλλος κατ’ εξαίρεση τρόπος μεταξύ Εταιρίας /
Πελάτη.
·
Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών
τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
·
Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο
παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρία.
Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να
παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών
ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
·
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από
εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και
της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης και η Εταιρία
δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο
συμψηφισμό.
·
Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να
καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες
συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
ΕΛΑΦΡΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ (ΟΧΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ):
·
Ο πελάτης δικαιούται εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος
να αλλάξει/επιστρέψει το ελαφρός χρησιμοποιημένο προϊόν, με το 50% της αξίας
του.